Методичне об'єднання

Науково-методична проблема шкільного методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу: 

«Розвиток творчих здібностей та загальних умінь та навичок школярів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»


  




МЕТА РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

1.     Продовжити роботу над проблемою «Розвиток творчих здібностей та загальних умінь та навичок школярів у процесі вивчення предметів художньо – естетичного циклу шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»
2.     Використовувати в роботі традиційні форми і методи, а також сучасні освітні технології
3.     Удосконалювати інформаційну культуру вчителів
4.     Формувати в учнів мистецький світогляд, виховувати духовність, шанобливе ставлення до культурної спадщини людства, почуття поваги до національної культури
5.     Залучати учнів до ознайомлення з різними видами мистецтва
6.     На уроках та позакласних заходах формувати модель творчої особистості

       
І. Вступ
          Методичне об’єднання нараховує в своєму складі чотирьох учителів художньо – естетичного  циклу, які викладають образотворче мистецтво, художню культуру,  музичне мистецтво та хореографію.

          У минулому навчальному році методичне об’єднання працювало над проблемоюПідвищення ефективності уроку шляхом удосконалення всіх форм і методів навчально – виховного процесу». Вирішенню її сприяли засідання методоб’єднання, на яких розглядалися матеріали нових програм, здійснювався обмін досвідом, обговорювались проблеми, вивчались інструктивні листи Міністерства освіти та науки України, Управління освіти і науки облдержадміністрації.

           Учителі художньо – естетичного циклу в своїй роботі використовують сучасні педагогічні технології, особистісно – зорієнтоване навчання, принципи Гуманної педагогіки. Вони приділяють увагу диференційованому навчанню, використанню на уроках ІКТ.

           У новому навчальному році методоб’єднання художньо – естетичного циклу націлене на досягнення високих результатів своєї роботи, використання передових форм і методів навчання і виховання.


ТЕМИ ЗАСІДАНЬ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ

Перше засідання

Тематика засідань
Виконує
Дата
Примітка
1.
Аналіз роботи методоб’єднання за 2014-2015 н.р та обговорення плану роботи на новий навчальний рік

16.09

2.
Єдині вимоги до оформлення журналів



3.

Обговорення Методичних рекомендаційщодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах 





                                                    Друге засідання

1.
Використання ІКТ на уроках предметів художньо-естетичного циклу

21.10

2.
Участь  обдарованих учнів у шкільних, міських, обласних творчих конкурсах



3.
Вивчення досвіду Заслуженого вчителя України Галата М.В. щодо роботи з обдарованими дітьми



                                                 Третє засідання

Тематика засідань
Виконує
Дата
Примітка
2.
Підготовка до міського фестивалю дитячої творчості «Грайлива веселка»

20.01

3.
Погодження матеріалів на виставку ППД


4.
Проведення в школі мистецького тижня



                                              Четверте засідання

1.
Підсумки роботи методоб’єднання за навчальний рік

17.04

2.
Діагностування членів методичного об’єднання



3.
Обговорення Програми нового інтегрованого курву «Мистецтво»





ІІІ. ЗМІЦНЕННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ І НАУКОВОЇ БАЗИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

1.     Організувати передплату фахових видань
2.     Обновити методичні матеріали кабінетів
3.     Систематизувати та поповнити електронні носії
4.     Поновити стаціонарні стенди кабінетів
5.     Систематизувати та поновити розробки відкритих уроків та позакласних заходів


ІУ. РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
    

1.     Участь у шкільних конкурсах, творчих виставках дитячого малюнка
2.     Участь в міських, обласних творчих конкурсах
3.     Участь у Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості «Ідеї соборності України
4.     Проведення шкільного фестивалю дитячої творчості «Шанс»
5.     Участь у міському фестивалі дитячої творчості «Грайлива веселка»
6.     Проведення Мистецького тижня в школі (за затвердженим планом)
7.     Проведення  творчих майстер-класів
8.  Підготовка учнів-дублерів для проведення уроків образотворчого мистецтва
9.  Проведення обдарованими учнями персональних творчих виставок


АНКЕТА ВЧИТЕЛЯ

Карпенко Ірина Миколаївна

учитель образотворчого мистецтва та художньої культури Золотоніської школи І-ІІІ ступенів №6, керівник шкільного методичного об’єднання учителів художньо-естетичного циклу 



Науково-методична проблема школи: «Формування здатності учнів до художньої самореалізації та культурного самовираження»

Педагогічне кредо: «Твори, учись, знайди, пізнай – повір у себе!»

     Закінчила з відзнакою Уманський педагогічний інститут ім..П.Г.Тичини за спеціальністю «Вчитель початкових класів»

     Педагогічний стаж – 25 років

     На своїх уроках вдало забезпечує наступність та взаємодію між початковою, середньою та старшою ланками, створює сприятливі умови для формування пізнавальних процесів. Обов’язковим є використання ІКТ.
     Один їз напрямків роботи – збагачення змісту уроків художньо-естетичного циклу кращими зразками національної художньої культури.
     Основними завданнями вважає міцне засвоєння знань, формування та розвиток мистецької культури, самостійного творчого мислення, виховання естетичних почуттів і смаків.
     Пріоритетними у роботі є завдання для творчого самовираження учнів. Пропагує дослідницьку, пошукову та проектну діяльність.



1 коментар: